Bakalım Daha Neler Olacak...

"Büyük lokma ye ama büyük konuşma!!!!!

Ama hayallerin büyük olsun ve onları gerçekleştirmek için çabala!!!!

Kader, kısmet, mukadderat...

İnsan kendi kaderini kendi yazar..."

Çabalamalı mıyım yoksa kabullenmeli miyim? İnan ki hiç bilmiyorum :( 
Senin de tahmin ettiğin üzere kafam çok karışık. Hatta o kadar karışık ki duygularım bile saçmaladı. Gülmem gereken yerde sinirleniyorum, ağlamam gereken yerde gülüyorum, hem de kahkahalarla:) Hatta bugün arkadaşım ağlamam gereken,isyan etmem gereken yerde güldüğümü görünce arabanın dikiz aynasından bana endişe dolu gözlerle bakakaldı. 

Şu dört ayda o kadar tuhaf şeyler yaşıyorum ki, ne doğru ne yanlış, kim iyi kim kötü, bir gece huzurlu ve sağlıklı uyusam hatta uyusak tüm ülke, yarın ne olacağını dahi bilmiyorum, bilmiyoruz...

Ama bildiğim tek bir şey var: ÇOK EMİN VE BÜYÜK KONUŞMAMAM GEREKTİĞİ!

Çünkü bu dört ayda olmaz dediğim her şey hiç kimse dostluğumuzu bozamaz dediğim herkes, tam şaha kalkmış giderken ara vermeyi düşünmediğim tezim ve dayan son 2-3 yıl diye kendimi motive etmeye çalıştığım işim  ne oldu ???

Hoooppppp tepetaklak oldu:)))

Ve 3 ay hayatıma kocaman bir ara verdim...Uyudum, uyandım, kimseyle konuşmadım, yeni kararlar aldım, yeni işler baktım hatta görüştüm, özgeçmişlerim elden ele dolaştı, beynimde istifa dilekçeleri dolaştı, şehrim değişti, evimi kapattım,yeni kurslara kaydoldum kısacası yeni bir hayat kurmaya çalıştım.Yaralarıma şaşkınlıklarıma, umut kırıntılarımla pansuman yaparak yeni bir hayata emekledim adeta...

Peki ya sonra???

İşte şimdi buruk bir gülümseme oluştu yüzümde:))))

Tam oluyordu,ramak kalmışken bir gece sadece bir gecede yine her şey değişti...Elimden gelen her şeyi yaptım, direndim ağladım,tırmandım,mücadele ettim, pes ettim... Her şeyi yaptım...

Ama OLMADI:(
BİTTİ, BELKİ DE YENİDEN BAŞLIYOR...Hiç bilmiyorum...Ve artık akıntıya bıraktım kendimi. 

Yaparım dedim olmadı; Yapmam dedim ıı yine olmadı...
Kalırım dedim gittim; Giderim dedim kaldım...
Olmaz dedim oldu; Olur dedim olmadı...
Yeniden başlıyor dedim bitti, Bitti dedim belki yeniden başlıyordur...

Kim bilir... Yarın ola hayrola...


Previous
Next Post »