Benim aklım gidişinde...

"Dönüşünde gözüm yok
Benim aklım gidişinde...."

Ne güzel söylemiş Ziynet ablamız(Ziynet Sali) (Bu konuda yazmasam olmaz. Malum kuyruk acım depreşti...)

Gittikten sonra bir gün dönmüşsün neye yarar ki?
Pişmanlığını dahi görmek mutlu etmez beni artık. Çünkü giderken, hani kafan karışıkken, gitmeyi düşünürken baktın ya öyle gözlerime "ÇARESİZCE" ....İşte o an kalbime buz gibi bir bıçak saplandı resmen, boğazım düğümlendi...O günden sonra her gün ağladım. Bazen yanında, bazen sarılırken, bazen her yerde... Kimseler neden ağladığımı bilmezken ben sadece "o an" ve "o çaresizliğine" ağladım. Kocaman kalıbına sığmadı o korkaklık... Olmazdı, olamazdı... Tek bir sebebi vardı... Ya gerçekten korkaktın ya da beni  cesaret edecek kadar çok sevmedin...
Hangisi olursa olsun, ikisinde de acı, sonuç aynı...
Üzgünüm adamım!
Benim dünyamda, aşkımda, rüyamda CESARETSİZLİĞE yer yok...
Yakışmadı sana, bize, sevdamıza...
Previous
Next Post »